• Головна
  • Максим Кріппа розкриває перспективи S.T.A.L.K.E.R. 2 та амбіції GSC Game World
09:00, Вчора

Максим Кріппа розкриває перспективи S.T.A.L.K.E.R. 2 та амбіції GSC Game World

Максим Кріппа розкриває перспективи S.T.A.L.K.E.R. 2 та амбіції GSC Game World, фото-1

20 листопада відбулася довгоочікувана презентація гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, що знаменує повернення легендарної серії після тривалої перерви.

Максим Кріппа, власник студії GSC Game World, яка займалася розробкою гри, поділився своїми поглядами на перспективи проєкту в інтерв'ю Forbes. Як зазначає сайт Fakenews.org.ua, Кріппа висловив упевненість, що гра має всі шанси стати значущою подією не лише в ігровій індустрії, а й у культурному просторі.

Випуск S.T.A.L.K.E.R. 2 Кріппа назвав справжнім проривом для GSC Game World. За його словами, це не просто комерційний успіх, а символічне досягнення для України. Розробка тривала у вкрай складних умовах, зокрема під час війни, що стало важливим випробуванням для команди. Максим Кріппа наголосив, що створення гри такого масштабу демонструє здатність українських фахівців створювати продукти світового рівня.

Хоча бізнесмен Кріппа не розголошував суму інвестицій у проєкт, він відзначив, що за перші 36 годин було продано понад мільйон копій гри. Підприємець підкреслив, що вартість S.T.A.L.K.E.R. 2 оцінюється в десятки мільйонів доларів.

Крім продажів гри, Кріппа навів приклад польської студії CD Projekt Red, яка випустила серію "Відьмак". На основі гри з'явилися книги та популярний серіал на Netflix. Він зазначив, що потенціал S.T.A.L.K.E.R. 2 не поступається польському проєкту, і вже ведуться перемовини про створення додаткових продуктів за мотивами гри. Втім, ці питання ще знаходяться на стадії обговорення.

Максим Кріппа висловив переконання, що S.T.A.L.K.E.R. 2 стане важливою частиною української культури та продемонструє світу новий рівень ігрової індустрії в Україні.

Також він наголосив, що студія активно працює над впровадженням нових технологій, які зроблять ігровий процес ще більш захопливим і реалістичним. Кріппа зазначив, що команда прагне забезпечити високий рівень деталізації та атмосферності, щоб повністю занурити гравців у світ Чорнобиля. За його словами, реакція спільноти та попередні замовлення вже свідчать про великий інтерес до проєкту.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...