• Головна
  • Падіння літака АН-26: у авіакатастрофі під Чугуєвом загинуло 26 людей
13:18, 26 вересня 2020 р.

Падіння літака АН-26: у авіакатастрофі під Чугуєвом загинуло 26 людей

Падіння літака АН-26: у авіакатастрофі під Чугуєвом загинуло 26 людей

Увечері 25 вересня Україну сколихнула новина про те, що у Харківські області, під містом Чугуєв, впав літак із курсантами на борту.

25 вересня близько 20.50 за два кілометри від військового аеропорту Чугуєва у Харківській області впав літак АН-26 та одразу загорівся. Літак заходив на посадку після виконання навчально-тренувального польоту. На його борту було 27 людей - курсанти і офіцери Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ імені І. Кожедуба та члени екіпажу.

Наразі відкрито кримінальне провадження про порушення правил польотів і підготовки до них, що призвело до катастрофи і тяжких наслідків. Президент Володимир Зеленський доручив прем'єр-міністру Денису Шмигалю створити комісію для розслідування.

Як повідомляє ДСНС, пожежу літака ліквідували о 21.53. Від ДСНС залучали 62 людини осоового складу та 10 одиниць техніки. За інформацією диспетчера аеродрому на борту перебувало 27 осіб (одного курсанта не допустили до виконання польоту). Станом на 10.50 26 вересня, людина, яка внаслідок авіаційної катастрофи перебувала у лікарні у вкрай важкому стані - померла. Усього загинуло 23 людини, 1 особа постраждала. 

Станом на 12:15 на місці авіакатастрофи знайдено тіла 25 загиблих осіб. Одна особа померла у лікарні та одна особа травмована (перебуває у лікарні).

Літак АН-26 отримав подовдження строку експлуатації на два роки

Командування Повітряних Сил ЗСУ на своїй сторінці Facebook повідомляє, що планом утримання та розвитку Збройних Сил України на 2020 рік та Планом ремонту озброєння, військової техніки та майна ЗСУ виконання капітального ремонту літака Ан-26 №56-08 (бортовий №76) не передбачалося.

У 2020 році між Командуванням Повітряних Сил та ДП «Антонов» було укладено договір щодо продовження строків служби дев’яти літаків Ан-24, Ан-26, Ан-30 Повітряних Сил, зокрема й Ан-26Ш (б/н 76). Зазначені роботи були виконані ДП «Антонов» у повному обсязі, і за їхніми позитивними результатами ДП «Антонов» продовжило призначений строк служби та строк служби до наступного ремонту цього літака на 2 роки.

Про причину катастрофи зі слів Міністра оборони

26 вересня Міністр оборони Андрій Таран під час спілкування з журналістами на місці катастрофи заявив, що скоріш за все літак зачепився крилом за землю. Він повідомив, що усе йшло за планом, за штурвалом перебував пілот-інструктор, курсанти по черзі сідали у праве крісло поруч з ним для отримання навичок пілотування та керування.

«Бортовий самописець зараз знаходиться в літаку, після аналізу інформації, яка там записана, можна буде робити висновки», - повідомив він.

За попередньою оцінкою фахівців з льотної безпеки, сталась відмова одного з датчиків у лівому двигуні. Міністр додав, що двигун літака мав в запасі більше п’яти тисяч льотних годин до чергового ремонту.

За словами Андрія Тарана, літак 1977 року виробництва. Але машина могла здійснювати польоти ще три роки без поновлення ресурсу. Протягом 25 веересня літак здійснив шість злетів та п’ять посадок, і мав ще працювати до 23.00.

Державне бюро розслідувань оголосило чотири версії причин трагедії:

  • катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату;
  • катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем;
  • неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
  • неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту. 

Наразі встановлюються усі обставини катастрофи.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов'янськ #Дружківка #новини #авіакатастрова #АН-26 #падіння літака #катастрова #ЗСУ #літак
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...