Комунальне підприємство «Дружківка - автоелектротранс» з 22 серпня поточного року внесло зміни до руху маршрутів №1 і №2 руху трамвая в Дружківці.
Вже майже півтора місяця трамвайний маршрут №1 прямує за подовженим шляхом, а саме - від залізничного вокзалу до зупинки Дружківського фарфорового заводу, що розташований у селищі Донський.
У той же час трамвайний маршрут №2 функціонує за скороченим маршрутом - від зупинки Міськгаз (селище 200 Планів) до зупинки Центральна міська клінічна лікарня, без заходу в мкр. Донський.
За словами директора підприємства «Дружківка - Автоелектротранс» Олександра Нефьодова, з понеділка по п'ятницю на міські трамвайні маршрути виходять по п’ять вагонів рухомого складу: два вагони на маршрут №1; два вагони на маршрут №2; один вагон на маршрут №4.
У нічний час, з понеділка по п'ятницю, для зручності працівників промислових підприємств міста, що працюють в нічну, зміну КП «Дружківка - автоелектротранс» здійснює перевезення пасажирів нічним вагоном.
У вихідні дні рух трамвая здійснюється за скороченим графіком: на лінії працюють чотири вагони: два вагона на маршруті №1 і два вагона на маршруті №2 (із заходом у селище 200 Планів і мкр. Сонячний).
Рух по маршруту №4 у вихідні дні не відбувається.
Чи помітні якісь зміни за той час, що міські трамваї працюють за новими напрямами руху?
«Для «двійки» таким чином скоротився інтервал, - каже директор комунального підприємства Олександр Нефьодов. - Водіям трамваїв поставлено задачу чекати вагони інших маршрутів на кінцевих зупинках для того, щоб пасажирам було зручно, без довгого очікування, пересаджуватися з одного маршрута на іншій. Це стосується перш за все 1-го та 2-го маршрутів».
Керівник підприємства навів такі цифри: раніше з селища Донський ранковий рейс «двійки» забирав 5 - 7 пасажирів, які діставалися до роботи у центр міста. Зараз «одиниця» забирає звідтіля у ранковий час 20 - 25 пасажирів, що дістаються таким чином до місць праці на машинобудівному, метизному заводах, підприємстві «Грета», до автостанції і залізничного вокзалу та у інші місця Дружківки.
«Сподіваємось, що таким чином нам вдасться збільшити кількість нових пасажирів на маршрутах, і не тільки пенсійного віку, та компенсувати витрати на перевезення пасажирів пільгових категорій», - каже Олександр Нефьодов.
Для багатьох мешканців Донського зараз це єдиний зручний маршрут, що зв‘язує їх із центром міста.