На цьому тижні під час прямого ефіру з Дружківської міськради заступник міського голови Олег Поляков зокрема відповів на запитання, хто, крім поліції та «Муніципальної варти», має право складати адміністративні протоколи на порушників та якими документами це врегульовано.
«Рішенням виконавчого комітету Дружківської міської ради від 23.04.2020 р. розширено перелік посадових осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, - сказав заступник міського голови. - Це управління житлового та комунального господарства (за вчинення правопорушень, передбачених статтями 44-3, 149, 150 - 152, 154, 175-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП); це відділ економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту (за статтями 44-3, 155, 155-2, 156, 156-1, 159, 160 КУпАП); відділ з інформаційних та внутрішньополітичних питань виконкому Дружківської міської ради (за статтями 185-1, 186-5 КУпАП); адміністратори відділу надання адміністративних послуг (за статтями 197, 198 КУпАП); комунальні підприємства «Комсервіс», «Спектр», автотранспортне підприємство 052805, «Муніципальна варта», «Дружківка-Автоелектротранс», «Міськсвітло», виробнича одиниця «Дружківкатепломережа» обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» та інші служби».
Олег Поляков зазначив, що з повним переліком тих, кому надані повноваження складати адмінпротоколи, кожен мешканець Дружківки має змогу ознайомитися в рішенні виконавчого комітету на офіційному сайті Дружківської міської ради.