Дружківська пенсіонерка втратила майже 3 000 гривень через довірливість

Близько дев’ятої години вечора на телефон 60-річної мешканки Дружківки надійшло СМС-повідомлення про те, що її картка заблокована.

Через декілька хвилин на її номер подзвонив невідомий чоловік, який представився співробітником служби безпеки банку, в якому вона обслуговується.

«Банківський працівник» повідомив, що стався збій в системі і її пенсійна та кредитна картка заблоковані.

Для того щоб їх розблокувати жінці запропонували лише назвати чотири цифри кода з СМС-повідомлення, що вона і зробила.

Нажаль, пенсіонерка назвала аферисту конфіденційну інформацію і, тим самим, втратила з обох карток гроші на загальну суму 2 900 гривень.

За даним фактом дружківськи правоохоронці відкрили кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство».

Співробітники поліції зауважують, що відмінна особливість надісланих СМС-повідомлень саме банком в тому, що в своїх повідомленнях банк ніколи не просить клієнта передзвонити йому.

Правоохоронці попереджають: якщо ви отримали подібну СМС з невідомого номера, ні в якому разі не передзвонюйте по телефону, який вказаний в такому повідомленні. Інакше ви ризикуєте втратити свої кошти.

Обов'язково передзвоніть в контакт-центр і повідомте про отримання підозрілої СМС.

Ну а якщо ви підозрюєте, що хтось використовує вашу конфіденційну інформацію, негайно блокуйте карту. Це можна зробити самостійно в веб-банкінгу.

Стосовно конфіденційної інформації - це номер карти, термін її дії, CVV/CVC-код, одноразові паролі для операцій в Інтернет, кодове слово, PIN-код, паролі доступу, прізвища батьків.